۷ نکته مهم برای خرید برنج از بازرگام در سراسر جهان

7 نکته برای خرید برنج از بازرگام در سراسر جهان
امتیاز خود را ثبت کنید تا از تخفیف بهرمند شوید!!

۷ نکته مهم برای خرید برنج از بازرگام در سراسر جهان که سبب شد محتوا زیر نوشته شود به شرح زیر است:

یکی از صنایعی که از رونق دیجیتال سود زیادی می برد، صنعت برنج است. اکثریت بزرگی از جهان روزانه برنج مصرف می کنند و معمولاً تولید برنج محلی اغلب قادر به پاسخگویی به تقاضای برنج در بسیاری از کشورها نیست.

بنابراین، این کشورها باید برای تامین نیازهای خود به برنج وارداتی وابسته باشند. بسیاری از کارآفرینان با خرید برنج به صورت عمده از کشورهای بزرگ تولیدکننده برنج و فروش مجدد در کشورهای دیگر برای کسب سود، از این بازار میلیون دلاری بهره می برند.

با این حال، بدون اطلاعات صحیح، واردات برنج می تواند گران تر از حد لازم باشد. بسیاری از کارآفرینان هزاران دلار را در واردات برنج صرف می کنند تا متحمل ضررهای هنگفت نشوند.

که با اطلاعات درست می شد از بسیاری از این ضررها جلوگیری کرد.

در این مقاله، اطلاعات مهمی را که باید قبل از خرید برنج به صورت عمده از هر کجای دنیا بدانید، به اشتراک می گذاریم.

خرید برنج از بازرگام
خرید برنج از بازرگام

آنچه در این مقاله می خوانید.

برخی از حقایق در مورد برنج که باید بدانید؟

اولین قدم برای خرید برنج ار بازرگام به صورت عمده، درک این دانه رایج است. در اینجا حقایقی در مورد برنج آورده شده است که هر واردکننده برنج باید بداند:

کاشت و برداشت برنج
برنج گیاهی یک ساله است که معمولاً سالی یک بار برداشت می شود. کشت برنج برای کشورهایی که هزینه های نیروی کار بسیار پایین و بارندگی زیاد دارند، مناسب تر است. کاشت برنج اغلب با نهال های کوچک برنج شروع می شود که با دست در شالیزارهای پر از آب کاشته می شوند. حدود چهار تا پنج ماه طول می کشد تا گیاه برنج به بلوغ برسد. گیاهان برنج به سرعت رشد می کنند و می توانند تا سه فوت ارتفاع داشته باشند. یک هکتار به طور متوسط ​​بیش از ۸۰۰۰ پوند برنج تولید می کند. برداشت برنج با روش های دستی یا مکانیکی انجام می شود.

خرید برنج از بازرگام

انواع برنج
بیش از ۴۰۰۰۰ نوع برنج وجود دارد. با این حال، برخی از آنها بیشتر در سراسر جهان مصرف می شوند. انواع برنج اغلب بر اساس عطر، طول، بافت و رنگ طبقه بندی می شوند. شناخت انواع برنج موجود به شما این امکان را می‌دهد که جایگاهی برای خود ایجاد کنید و تجارت واردات برنج خود را موثرتر کنید.

در اینجا برخی از انواع رایج برنجی که می توانید وارد کنید آورده شده است:
برنج دانه بلند
برنج دانه بلند دارای دانه هایی است که سه تا چهار برابر عرض آن است. ترکیب نشاسته آن باعث می شود هنگام پخت سبک، جدا و پف دار شود.

برنج دانه متوسط
برنج دانه متوسط ​​در مقایسه با برنج دانه بلند کوتاه تر و پهن تر است. این برنج هنگام پختن تمایل بیشتری به چسبندگی به هم دارد.

برنج دانه کوتاه
عرض این نوع دانه های برنج کمتر از دو برابر آنهاست. از این برنج برای انواع دستور العمل های سوشی استفاده می شود زیرا هنگام پختن بافت چسبناکی دارد.

خرید برنج از بازرگام

برنج شفته
این برنج معمولاً به عنوان برنج شیرین شناخته می شود و معمولاً در جنوب شرقی و شرق آسیا کشت می شود. در انواع غذاهای آسیایی استفاده می شود. همانطور که از نامش پیداست به خصوص هنگام پخت چسبناک است و برای تهیه آرد برنج مناسب است.

برنج آب پز
این برنج با بافت خشن یک دانه برنج است که قبل از آسیاب کردن، فرآیند فشار بخار را طی می کند و باعث ژلاتینه شدن نشاسته موجود در دانه می شود. دانه های برنج آب پز شده از قبل پخته می شوند و زمان پخت آن کاهش می یابد. مانند برنج دانه بلند، وقتی پخته می شود سبک و پف دار است.

برنج جلا داده شده
برنج جلا داده شده به سادگی دانه های برنجی است که لایه قهوه ای بیرونی آن متشکل از سبوس و جوانه برداشته شده است. معمولاً به عنوان برنج آسیاب شده نیز شناخته می شود. بسیاری از افراد آگاه به سلامت در سراسر جهان از برنج صیقلی خسته شده‌اند، زیرا بر این باورند که برنج کم فیبر و سایر مواد مغذی است.

خرید برنج از بازرگام

برنج قهوه ای
این گونه برنج در دنیای کاهش وزن بسیار محبوب است. این یک دانه برنج سالم است که فقط پوسته بیرونی خود را می ریزد اما همچنان لایه های سبوس و جوانه خود را دارد. این لایه ها به آن رنگ تیره معمولی می دهند. برنج قهوه‌ای سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است، اما زمان بیشتری نسبت به برنج سفید برای پختن دارد.

برنج ممنوعه
این گونه برنج بسیار مغذی با نام برنج سیاه نیز شناخته می شود و طعم لطیفی دارد. معمولا در غذاهای چینی و تایلندی استفاده می شود.

خرید برنج از بازرگام

برنج وحشی
دانه های برنج وحشی گونه های برنجی هستند که از گونه های علف زیزانیا برداشت می شوند. پروتئین بالایی دارد و به دلیل طعم عجیب و غریبش محبوب است.

برنج باسماتی
برنج باسماتی نوعی برنج دانه بلند است که معمولاً در هند و پاکستان یافت می شود. وقتی پخته می شود کمی طعم آجیلی دارد. باسماتی در بین مصرف کنندگان برنج محبوب است زیرا به آرامی محتوای کربوهیدرات خود را در جریان خون آزاد می کند.

برنج یاس
برنج یاس که با نام برنج معطر تایلندی نیز شناخته می شود، مغزی بلند است که هنگام پختن بافت کمی چسبنده دارد.

۱۰ کشور برتر تولید کننده برنج در جهان
بر اساس گزارش موسسه بین المللی تحقیقات برنج (IRRI)، ۱۰ کشور برتر تولید کننده برنج در جهان عبارتند از:

  • چین
  • هندوستان
  • اندونزی
  • بنگلادش
  • ویتنام
  • تایلند
  • میانمار
  • ژاپن
  • فیلیپین
  • برزیل
خرید برنج از بازرگام

۷ نکته مهم برای خرید برنج از بازرگام در سراسر جهان

۱. قوانین واردات برنج را در محل خود بیابید
هرگز بدون اطلاع و درک قوانین واردات برنج در محل کسب و کار خود، در هیچ شکلی از واردات برنج سرمایه گذاری نکنید. اگر قصد دارید برنج را به صورت عمده بخرید و به کشوری وارد کنید، وقت خود را صرف کنید تا قوانین مربوط به واردات برنج به آن کشور را بیابید. برخی از کشورها واردات انواع برندها یا گونه های برنج را مجاز نمی دانند در حالی که برخی از کشورها برای واردات برنج سهمیه بندی می کنند. در هر صورت، مطمئن باشید که شما و تامین کنندگان برنج شما می توانید استانداردهای تعیین شده را قبل از واردات رعایت کنید.

خرید برنج از بازرگام

۲. تعیین نوع برنج برای واردات
اگر به دنبال خرید برنج به صورت عمده هستید، بدون اینکه مشخص کنید کدام گونه برنج را می خواهید وارد کنید، فقط وارد بازار نشوید. انواع مختلف برنج در بازارهای مختلف عرضه می شود. به عنوان مثال، برنج باسماتی یا برنج قهوه ای مورد علاقه افرادی است که دیابت دارند یا به دنبال کنترل مصرف کربوهیدرات خود هستند. وقت خود را صرف مطالعه بازار خود کنید و تعیین کنید کدام نوع برنج از نظر بازده سرمایه گذاری بیشترین امید را دارد.

۳. بهترین تامین کنندگان برنج را پیدا کنید
روزگاری که خرید برنج به صورت عمده باید چهره به چهره انجام می شد، گذشته است. امروزه، مردم فقط از پلتفرم های معتبر و قابل اعتمادی استفاده می کنند که می توانند با تامین کنندگان برنج از سراسر جهان ملاقات کنند و با کمترین فشار بر منابع خود خرید کنند. اگر در خرید عمده برنج تازه کار هستید، وقت خود را صرف مطالعه تامین کنندگان برنج در پلتفرم مورد نظر خود کنید. با این حال، باید بدانید که تنها می‌توانید بهترین تامین‌کنندگان را بر روی پلتفرمی بیابید که از طریق مکانیسم‌های مختلف از منافع خریداران محافظت می‌کند .

مراقب نظرات قبلی مشتریان از هر تامین کننده ای که در نظر دارید باشید. همچنین باید مراقب رتبه بندی تامین کننده در پلت فرم باشید. به عنوان مثال،مرکز برنج ایران بخش مدیریت فروش، تامین کنندگان مورد اعتماد را با استفاده از وضعیت “عضو طلایی” رتبه بندی می کند. این به شما امکان می دهد بدانید که تامین کننده سابقه بسیار خوبی در تعامل با مشتریان دیگر دارد. قبل از خرید برنج به صورت عمده، حتما با تامین کننده خود تماس بگیرید تا در مورد شرایط و ضوابط آنها صحبت کنید. در نهایت، مطمئن شوید که ادعاهای تامین کننده برنج مورد نظر خود را با انجام بررسی پیشینه سوابق شرکت و محل کسب و کار آنها تأیید کنید. شما می توانید با بررسی این شرکت های عرضه کننده برنج برتر از سراسر جهان در زمان زیادی صرفه جویی کنید.

خرید برنج از بازرگام

۴. یک سیستم پرداخت امن ایجاد کنید
این ناگفته نماند که آیا به دنبال خرید برنج به صورت عمده با خیال راحت هستید. درست مانند انجام تجارت آفلاین، هنگام انجام تجارت آنلاین نیز باید بسیار مراقب باشید. شما نمی خواهید هزاران دلار برای خرید کیسه های برنج صرف کنید تا متوجه شوید فریب خورده اید. چندین سرویس امانی وجود دارد که می توانید از آنها برای اطمینان از ایمن بودن پول خود در هنگام معامله با یک تامین کننده استفاده کنید.

۵. ابتدا نمونه ها را سفارش دهید
یکی از اشتباهات رایج اکثر افرادی که می خواهند برنج را به صورت عمده بخرند این است که بدون خرید یا درخواست نمونه، برنج را به صورت عمده سفارش می دهند. قبل از خرید مقدار زیادی برنج، حتما یک یا دو کیسه بخرید تا مطمئن شوید که برنج مطابق با استانداردهای محل کسب و کار شما است. همچنین باید کیفیت برنج را از نظر زمان پخت، محتوای غذایی و چندین فاکتور دیگر که برای فروش آن حیاتی هستند، آزمایش کنید. نمونه های برنج برای تایید ادعاهای تامین کننده برنج شما و اطمینان از اینکه می توانید آن برنج را به راحتی به بازار هدف خود بفروشید بسیار حیاتی هستند.

۶. یک سیستم ذخیره سازی ایجاد کنید
داشتن انباری برای نگهداری برنج فله شما در زمان رسیدن به اندازه کافی بی‌خطر نیست تا مطمئن شوید که خراب نمی‌شود. چهار عامل حیاتی برای نگهداری برنج فله وجود دارد که عبارتند از دما، رطوبت، جو ظرف و ظرف نگهداری. بهترین دما برای نگهداری غلات مانند برنج ۵ درجه سانتیگراد (۴۰ درجه فارنهایت) یا کمتر است. با این حال، برنج را می توان تا ۱۰ سال در دمای ثابت ۲۱ درجه سانتیگراد (۷۰ درجه فارنهایت) در یخ خشک که از اکسیژن جایگزین شده با CO2 تشکیل شده است، نگهداری کرد. همچنین باید مطمئن شوید که محل نگهداری شما عاری از آفاتی مانند دستکش، شپشک و موش است که می توانند به راحتی به برنج آسیب برسانند. یک سیستم ذخیره سازی خوب برای خرید و تجارت موفق برنج فله مناسب است.

خرید برنج از بازرگام

۷. یک بازار آماده داشته باشید
بهترین مکانیسم برای خرید عمده برنج با موفقیت و سودآوری، داشتن بازار آماده است. هرچه خریدار برنج سریعتر بتواند برنج را به صورت عمده بفروشد، در تجارت واردات برنج خود موفق تر خواهد بود. همانطور که قبلا ذکر شد، تمرکز بر یک جایگاه در صنعت برنج به شما کمک می کند تا عمده فروشان و خرده فروشان / خریدارانی را که علاقه مند به خرید گونه انتخابی شما از برنج هستند شناسایی کنید.

داشتن یک بازار آماده به طور اجتناب ناپذیری با صرفه جویی در هزینه ذخیره سازی و سایر هزینه های لجستیکی مرتبط با یافتن بازار برای محصولات برنج وارداتی، بر قیمت نهایی شما تأثیر می گذارد. بهترین راه برای انجام این کار، انجام تحقیقات عمیق در بازار و استفاده از نمونه های محصول خود به عنوان معیاری برای سنجش میزان پذیرش محصول برنج شما در بازار است.

نتیجه
خرید برنج از بازرگام به صورت عمده برای فروش مجدد یک تجارت بسیار سودآور است که بازدهی بالای ۵۰ درصد دارد. با این حال، موفقیت این صنعت میلیون دلاری صرفاً به این بستگی دارد که یک خریدار برنج قصد دارد تا چه حد بازار واردات برنج را درک کند. با این نکات می توانید واردات برنج را به راحتی آغاز کنی .

همین حالا خرید خود را انجام دهید!! ۱% سود متعلق به سازمان محک تعلق دارد.

-۱%
قیمت اصلی ۳۴۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۴۰,۰۰۰ تومان است.
-۵%
قیمت اصلی ۶۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۵۵,۰۰۰ تومان است.
-۷%
قیمت اصلی ۷۰۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۵۵,۰۰۰ تومان است.
-۲۰%
قیمت اصلی ۳۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۸۰,۰۰۰ تومان است.
-۳%
قیمت اصلی ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان است.
-۲%
قیمت اصلی ۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۸۹,۰۰۰ تومان است.
-۷%
قیمت اصلی ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان است.
-۱۱%
قیمت اصلی ۳۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۴۰,۰۰۰ تومان است.

حراج تخفیف باور کردنی روز های پنجشنبه و جمعه در پیچ مرکز برنج ایران همین حالا عضو شوید!! تا از تخفیف جا نمانید!! نگید نگفتیم!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *