خرید برنج فجر هایلی ۱ با قیمت مناسب

خرید برنج فجر هایلی
امتیاز خود را ثبت کنید تا از تخفیف بهرمند شوید!!

خرید برنج فجر هایلی با قیمت مناسب به صورت عمده از درب کارخانه در این مرکز انجام می گیرد ما برای خرید برنج فجر هایلی را در بسته بندی های ۵ کیلویی، ۱۰کیلویی و انواع مختلف تحویل شما مشتری محترم خواهیم داد برای اینکه بتوانید خرید برنج فجر هایلی مناسبی را انجام دهید کافیست با ما در ارتباط باشید.

خرید برنج فجر هایلی

برنج فجر یا پر محصول چیست؟ برنج فجر یا پر محصول یکی از برنج های اصلاح شده و با کیفیت تولید شده در جهاد کشاورزی می باشد که به دلیل ارزان بودن توانست نیاز بسیاری از مصرف کنندگان عمده برنج ایرانی را برطرف سازند(برای خرید برنج فجر هایلی می توانید سری به لیست قیمت برنج فجر سوزنی در این مرکز بزنید) برنج فجر با دارا بودن عطر و پخت مناسب و همچنین ظاهر بسیار عالی توانسته کاری کند که طرفدار خرید  این برنج در میان مردم بالا بوده و توانایی رقابت بسیار خوبی با محصولات اصلاح شده خارجی داشته باشد.

خرید برنج فجر هایلی
خرید برنج فجر هایلی

رﻗﻢ ﻓﺠﺮ ﺑﺪون ﺗﺮدﯾﺪ دارای ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﭘﺨﺖ در ﺑﯿﻦ ارﻗﺎم ﭘﺮ ﻣﺤﺼﻮل اﺳﺖ ﮐﻪ از ﺷﺠﺮه اﯾﻦ رﻗﻢ می توان گفت به صورت وارداتی از موسسه بین المللی تحقیقات برنج فیلیپین( IRIR) توسط آقای احمد اشراقی عضو هیئت مدیره انجمن برنج کشور در سال ۱۳۸۰ معرفی شد از نقاط قوت این رقم عملکرد بالا (۵/۶)، کیفیت مطلوب، متوسط رسمی بودن و پا کوتاهی را میتوان اشاره کرد از نقاط ضعف نیز حساسیت به کرم ساقه خوار و شیت بلایت است.

خرید برنج فجر هایلی

خرید برنج فجر هایلی ما را بر آن داشت که اطلاعات مفید و جامعی را در مورد خرید  این برنج در اختیار شما مصرف کننده محترم قرار دهیم تا بتوانید نوع برنج را تشخیص داده و برای خرید  عمده برنج فجر فروش عمده برنج فجر خرید عمده برنج فروش عمده برنج  میتوانید با مدیر فروش آقای جهانتیغ در ارتباط باشید.

خرید برنج فجر هایلی
خرید برنج فجر هایلی

گروه بندی بر اساس درجه حرارت ژلاتینی شدن (GT)

یکی از ﻣﺸﮑﻼت ﻋﻤﺪه ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺎی ﺧﺎﻧﻪ دار ﯾﺎ اﻓﺮادی ﮐﻪ در ﺣﻮﺿﻪ آﺷﭙﺰی ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ دارﻧﺪ این است که ﭼﻄﻮر ﺑﺮﻧﺞ ﻫﺎی اﯾﺮاﻧﯽ و ﯾﺎ ﺧﺎرﺟﯽ را ﭘﺨﺖ ﮐﻨﻨﺪ ﺑﻪ ﻃﻮری ﮐﻪ داﻧﻪ ﻫﺎی ﺑﺮﻧﺞ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﻗﺪ ﮐﺸﯿﺪﮔﯽ وحالت مجلسی را به خود بگیرد.

در حقیقت برای رفع این مشکل ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻋﺰﯾﺰ ﺑﺎﯾﺪ آﮔﺎﻫﯽ ﮐﺎﻣل از درﺟﻪ ﺣﺮارت ژﻻﺗﯿﻨﻪ ﺷﺪن ﺑﺮﻧﺞ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺮﻧﺠﯽ ﭼﺴﯿﻨﺪه ﯾﺎ ﺳﻔﺖ و ﺧﺸﮏ ﭘﺨﺖ ﻧﮑﻨﺪ.

خرید برنج فجر هایلی
خرید برنج فجر هایلی

مرکزبرنج ایران برخود لازم می دارد که کلیه ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻣﻮﺟﻮد در ﺳﺎﯾﺖ را ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه درﺟﻪ ﺣﺮارت ژﻻﺗﯿﻨﻪ ﺷﺪن درج کند ﺗﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﺤﺘﺮم ﺑﺎ ﺧﯿﺎﻟﯽ آﺳﻮده ﺑﺮﻧﺞ ﻣﺪ ﻧﻈﺮ ﺧﻮد را ﻃﺒﺦ ﮐﻨﻨﺪ.

ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن ﮐﻨﺘﺮل ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﺮﻧﺞ  GT ﮐﻠﯿﻪ ﺑﺮﻧﺞ ﻫﺎی ﻓﺠﺮ را اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی ﮐﺮده و ﺑﺮﻧﺠﯽ را در ﺳﺎﯾﺖ ﻗﺮار می دهندکه GT آنها بین ۵/۵ تا ۵/۶ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

در ﻏﯿﺮ اﯾﻦ ﺻﻮرت ﺑﺮﻧﺞ ﻓﺠﺮ را ﺗﻘﻠﺒﯽ ﯾﺎ ﻧﺎﺧﺎﻟﺺ ﻗﻠﻤﺪاد ﮐﺮده و ﻓﺮوش آن را ﺑﻼک ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﺑﺮای درک ﺑﻬﺘﺮ و راﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺷﻤﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻋﺰﯾﺰ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﮐﻠﯿﻪ ﺑﺮﻧﺞ ﻓﺠﺮ ﻣﻮﺟﻮد در سایت مرکز برنج را به مدت ۴ تا ۶ دﻗﯿﻘﻪ در آب ﺟﻮش ﺑﺠﻮﺷﺎﻧﯿﺪ و ﺳﭙﺲ آﺑﮑﺶ ﮐﻨﯿﺪ.

 

    ملاحضات            درجه حرارت ژلاتینی شدن     نمره دهی          
پایین(برنج پخت شدهه حالت چسبیده دارد)                 ۵۵-۶۹ C ۶و۷
متوسط(برنج پس از پخت نرم و مرطوب می ماند)                 ۷۰-۷۴ C ۴و۵
بالا(برنج پخته شده سفت و خشک می شود                                  ۷۴بالاتر از ۲و۳

خرید برنج فجر هایلی دیجی کالا

به طور معمول، توزیع کنندگان عمده فروشی برنج ایرانی فجر در شمال کشور – بزرگترین مناطق تولید برنج – هستند که نیمی بیشتر از تولید برنج را به خود اختصاص داده اند. در سال ۱۴۰۰، تولید کنندگان عمده  برنج در شمال کشور ۱۴ میلیون تن متریک برنج تولید کرده اند، در حالی که تولید کنندگان عمده برنج ئدر جنوب کشور و مرکزیت ۵.۷ میلیون متریک تن به ارزش ۳.۸ میلیارد دلار به بازار ایران  عرضه کردند. علاوه بر این، ۶.۱۵ میلیون تن برنج سایر نقاط ایران از جمله لرستان نیز به بازار عرضه شده است.اما در این میان شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان گوی سبقت تولید برنج را  از دیگران شهرستان ایران ربوده و به تنهایی حجم بالای از برنج فجر سوزنی را تولید و به بازار عرضه نمونده است

خرید برنج فجر هایلی
خرید برنج فجر هایلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *