خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر

امتیاز خود را ثبت کنید تا از تخفیف بهرمند شوید!!

خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر خرید برنج فجر ۸۰ کیلویی و قیمت برنج ۸۰ کیلویی فجر قیمت روز برنج و قیمت امروز برنج ۸۰ کیلویی فجر برای خرید عمده برنج ۸۰ کیلویی فروش عمده برنج ۸۰ کیلویی از کارخانه و کشاورز در تهران کرمان مشهد اصفهان شیراز کرج زاهدان اراک قم … از طریق ارتباط با مدیر فروش ۰۹۱۱۹۳۴۳۰۳۳ ارتباط بگیرید.

خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر

به طور معمول، توزیع کنندگان عمده فروشی برنج ایرانی فجر در شمال کشور – بزرگترین مناطق تولید برنج – هستند که نیمی بیشتر از تولید برنج را به خود اختصاص داده اند. در سال ۱۴۰۰، تولید کنندگان عمده  برنج در شمال کشور ۱۴ میلیون تن متریک برنج تولید کرده اند، در حالی که تولید کنندگان عمده برنج ئدر جنوب کشور و مرکزیت ۵.۷ میلیون متریک تن به ارزش ۳.۸ میلیارد دلار به بازار ایران  عرضه کردند. علاوه بر این، ۶.۱۵ میلیون تن برنج سایر نقاط ایران از جمله لرستان نیز به بازار عرضه شده است.اما در این میان شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان گوی سبقت تولید برنج را  از دیگران شهرستان ایران ربوده و به تنهایی حجم بالای از برنج فجر سوزنی را تولید و به بازار عرضه نمونده است

فروش برنج ۸۰ کیلویی فجر

برنج غذای اصلی بیش از نیمی از جمعیت جهان و تنها منبع تغذیه و بقا برای افراد جامعه است. برنج عمیقا نمادین
است و به ویژه با خوش شانسی همراه است. در زبان سانسکریت، یکی از کلمات برنج، dhanya نیز به معنای “نگهدار کننده نسل بشر” است. در چین، برنج نماد پیوند بین بهشت ​​(خدایان) و زمین (مردان) است. این یکی از دوازده نماد حاکمیت است که به طور سنتی نشان دهنده ظرفیت امپراتور برای تغذیه مردم و در نتیجه رفاه و باروری است

 

برنج طارم فجر در مقابل برنج هاشمی
برنج به طور کلی از نظر اندازه به سه گروه دانه بلند، دانه متوسط ​​و دانه کوتاه تقسیم می شود. طارم فجر در گروه دانه بلند با برنج هاشمی و دانه بلند دمسیاه مشترک است. برنج هاشمی بیشتر در استانهای گیلان و مازندارن کشت و خورده می شود. در حالی که مانند برنج طارم معطر است، بافت آن بسیار چسبناک تر است. برنج طارم فجر دارای دانه های کرکی و تمیز است و فاقد نشاسته برنج هاشمی است.

انواع
برنج طارم فجر معمولا در انواع سوزنی و حیدری و استخوانی موجود است. و برنج سفید فجر طارم رایج تر است، اما برنج فجر سوزنی را می توان در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی سالم یافت. برنج فجر سوزنی فیبر بیشتری دارد و طعمی مغذی تر و تندتر با بافت سفت تری دارد. همچنین زمان پخت بیشتری نسبت به برنج هاشمی دارد.

خرید برنج 80 کیلویی فجر
خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر

چگونه  برنج طارم فجر را بپزیم
آشپزهای خانگی ترفندهای مختلفی برای پخت برنج عالی دارند، اما معمولاً از یک روش رایج در هنگاه پخت برنج طارم فجر استفاده می شود. برنج طارم فجر را بشویید تا آب آن کاملاً شفاف شود و اجازه دهید به خوبی آب شود. نسبت استاندارد برنج به مایع ۱- به ۱ ۱/۲ است. بگذارید بجوشد، حرارت را کم کنید، درب آن را محکم ببندید و بجوشانید تا آب آن گرفته شود و برنج نرم شود. در برخی از دستور العمل ها ابتدا باید برنج خیس شود و لطیف تر شود، اما لازم نیست.((خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر))

برنج طارم فجر بسیار محبوب است که با انواع پلوهای ایرانی سرو می شود،زیرا دانه های کشیده آن بهترین رخ و کیفیت را به پلوهای کدبانوهای ایرانی میدهد که دلیل این کیفیت جذب بالای روغن و چسبندگی بافت برنج است که سبب میشود در هنگاه سرو با خوزشت پلو همپوشانی خوبی از هم داشته باشند((خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر))

قیمت برنج ۸۰ کیلویی فجر

مزه اش مثل چیه؟
در مقایسه با بسیاری از انواع دیگر برنج، برنج طارم فجر شیرین و بافت نرمی پاستیلی دارد. که در مقایسه با سایر مواد خوش طعم تر، هنوز ملایم است، اما عطر معطری دارد. هنگامی که به درستی پخته می شود، دانه های لطیف به صورت جداگانه باقی می مانند و فاقد چسبندگی هستند. برنج به خوبی با پلو و غذاهای ملایم و خوش طعم جفت می شود و مکمل است اما تحت الشعاع قرار نمی گیرد.((خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر))

 

دستور پخت برنج طارم فجر

برنج طارم فجر یک طرف خوشمزه برای غذاهای خوش طعم است یا می توان آن را با ادویه ها و معطرها تزیین کرد. این غذا برای پلو یا تهیه تهدیگ ، یک غذای ترد برنج ایرانی بسیار مناسب است.

از کجا برنج طارم فجر بخریم
برنج باسماتی را می توان با سایر دانه های غلات در سوپرمارکت یافت. اغلب در کیسه های با اندازه های مختلف، از کیسه های کوچک یک کیلویی تا کیسه های۲۰ کیلویی فروخته می شود. همچنین می توان آن به صورت فله ای نیز خرید کرد. برنج طارم فجر گرانتر از برنج سفید دانه بلند شیرودی است و بسته به کیفیت قیمت آن متفاوت است.((خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر))

برای بهترین کیفیت، به دنبال برنج طارم فجر بگردید که در بسته بندی پارچه ای (نه پلاستیکی) با برچسب دانه بسیار بلند فروخته می شود. برنج اصل طارم فجر را بهتر از است از خود شمال خرید نمایید تا هم تازه تر باشد و هم خالص تر که از طریق مرکز برنج ایران میتوانید آنلاین خرید کنید برنجطارم فجر کهنه شده بافت و طعم بهتری دارد و به جای سفید روشن به رنگ سفید یا طلایی است. از برنج با رنگ خاکستری اجتناب کنید. دانه ها باید در انتهای آن کمی مخروطی باشند و هرگز صاف نباشند.((خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر))

نحوه نگهداری برنج طارم

اگر برنج طارم فجر را محکم ببندید و در مکانی تاریک و خنک نگهداری کنید، می‌توانید آن را در بسته‌بندی اصلی خود بگذارید.و باید ظرف چند ماه استفاده شود. برای نگهداری طولانی تر (حداکثر یک سال)، در یک ظرف شیشه ای یا پلاستیکی در بسته نگهداری کنید. برنج فجر سوزنی را باید همیشه در یک ظرف دربسته نگهداری کرد و برای چند ماه در انبار ماندگاری دارد. برای ماندگاری بیشتر آن را در فریزر بگذارید.((خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر))

 

قیمت روز برنج ۸۰ کیلویی فجر

دلایل بهترین بودن فجر

اگر فکر می‌کنید برنج فقط برنج است، در اینجا فقط چند مورد از دلایل بهترین بودن فجر  و اینکه چرا برنج فجر را به برنج معمولی انتخاب کنید، آورده شده است.((خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر))

برنج فجر یک “ابر غلات” سالم است

برنج فجر بدون گلوتن و کم چربی است. حاوی هر هشت اسید آمینه ضروری، اسید فولیک است، سدیم بسیار کمی دارد و کلسترول ندارد.((خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر))

برنج فجر دارای شاخص گلیسمی پایین تا متوسط ​​است، به این معنی که انرژی با سرعت کمتر و ثابت‌تری آزاد می‌شود که منجر به سطح متعادل‌تری از انرژی می‌شود.

برنج فجر یک حس طعم است

خرید برنج 80 کیلویی فجر
خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر

خرید عمده برنج ۸۰ کیلویی فجر

طعم برنج فجر شبیه هیچ برنج دیگری روی زمین نیست. برخلاف برنج معمولی دانه بلند، بافت سبک و کرکی دانه‌های بلند و باریک برنج فجر تجربه‌ای کاملاً متفاوت از نظر طعم و مزه دهان را به کام ارائه می‌دهد – متمایز، منحصربه‌فرد و کمی آجیلی.((خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر))

برنج فجر عطر فوق العاده ای دارد

برنج فجر که به معنای واقعی کلمه «معطر» ترجمه شده است، دارای عطر چوب و گل‌های آفتاب‌پز شده است. اگر می خواهید خانه خود را بفروشید، به جای پختن نان، برنج فجر را بپزید!

برنج فجر شامپاین برنج است

خرید برنج 80 کیلویی فجر
خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر

فروش عمده برنج ۸۰ کیلویی فجر

برنج فجر به عشق و محبت دائمی نیاز دارد

تنها یک بار برداشت برنج فجر در سال وجود دارد و این گیاه برای رشد و شکوفایی به شرایط آب و هوایی خاصی نیاز دارد. این برنج بسیار بلندتر از برنج های دیگر است، بنابراین مستعد آسیب باد است. ترکیب ظریف آن نیاز دائمی کشاورز به هوشیاری و مراقبت را توضیح می دهد، اما به گیاه اجازه می دهد تا طعم و ویژگی های پیچیده و منحصر به فرد خود را توسعه دهد. این عشق و علاقه ثابت در قیمت ممتاز آن در مقایسه با برنج معمولی دانه بلند منعکس می شود.((خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر))

برنج فجر رویایی برای آشپزی است

آشپزی با برنج فجر به معنای دانه های سبک، لطیف و جدا است.((خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر))

دلیلش این است که ما دانه های خود را با دقت آسیاب می کنیم و دانه های شکسته را که در غیر این صورت نشاسته آزاد می کنند و باعث چسبندگی برنج می شوند را رد می کنیم. به طور منحصربفردی، دانه برنج فجر بیش از دو برابر طول خشک خود در طول پخت و پز افزایش می یابد. بر خلاف سایر انواع برنج، دانه‌ها فقط درازا منبسط می‌شوند و در نتیجه دانه‌ها ویژگی بلند و باریک خود را هنگام پخت حفظ می‌کنند.

برنج فجر بسیار همه کاره

بافت باز برنج فجر به دانه اجازه می‌دهد تا طعم‌های دیگر را جذب کند و آن را به یک طرف عالی برای بسیاری از دستور العمل‌ها تبدیل می‌کند.((خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر))

برنج فجر پاسخگو است

ما خود را “برنج فجر” می دانیم و از همان ابتدا به طور خستگی ناپذیری تلاش کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که افسانه برنج فجرخالص همچنان به شکوفایی ادامه می دهد. ما یک سیاست “بازی منصفانه” را اتخاذ می کنیم و با جوامع کشاورزی منطقه در حال رشد برنج فجر کار می کنیم. این یک رابطه منحصر به فرد است. ما از کشاورزی سنتی با مشاوره رشد رایگان از طریق FACE – سلول مشاوره کشاورزان ما حمایت می کنیم و بذر برنج فجر را بدون سود در اختیار کشاورزان قرار می دهیم.

برنج فجر – افسانه زنده است

خرید برنج 80 کیلویی فجر
خرید برنج ۸۰ کیلویی فجر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *