فروش برنج فجر سوزنی با قیمتی استثنایی مناسب برای هتل داران و رستورانها

خرید عمده برنج ایرانی
از تخفیف بهرمند شوید!!۵/۵ - (۱ امتیاز)

فروش برنج فجر

فروش برنج فجر با قیمت ارزان تر از دو استان شمالی گیلان و مازندران .

فجر سوزنی رو مستقیم از استان تولید کننده اصلی آن گلستان بخرید .

برنج استان گلستان حتی یک درصد قاطی با برنج دیگر ندارد .

دنبال برنج فجر بودید ولی این برنج را با قیمت های سرسام آور خریداری کردید

اما چرا امتحان نکنید این برنج رو از استان گلستان بخرید

ما در مرکز برنج ایران برنج فجر را مستقیما از دست کشاورز به دستان خواهیم رساند.

فروش برنج فجر
فروش برنج فجر

خرید و فروش فجر در استان گلستان در حجم بالا بوده و حتی برای مشتریان جزیی هم ما برنج درجه یک دو بوجاری و سورت شده فجر را قرار داده ایم تا خاطره ای ماندگار از برنج فجر در خاطر همه خریداران باشد.

 

 

 

 

برنج فجر را ارزان بخرید

فروش برنج فجر
فروش برنج فجر

شاید برای هر خریداری این سوال پیش بیاید که از کجا می تونم خرید برنج درجه یک و با کیفیت داشته باشم که ارزون قیمت باشه
جواب به این سوال خرید برنج مستقیم از خود کشاورزه ما در مرکز برنج ایران این مزیت را فراهم آورده ایم که برنج را مستقیم از دست کشاورز خریداری نمایید شما مصرف کننده محترم می توانید برای خرید سری به لیست قیمت و محصولات ما در صفحه مربوطه بزنید و قیمت های باور نکردنی ما را مشاهده کنید

مرکز برنج ایران

فروش برنج فجر
فروش برنج فجر
فروش برنج فجر
فروش برنج فجر

قبلی
بعدی

مراحل کاشت برنج فجر

برنج فجر

برنج فجر از با کیفیت ترین برنج های پرمحصول تولید شده در کشور است که توسط جهاد کشاورزی  از سال ۱۳۷۰ تولید انبوه این محصول در مزارع استان گلستان شروع شده و حاضل خیزی زمین های کشاورزی در استان گلستان سبب شد برنج فجر بهترین نوع کیفیت را در میان سه استان شمالی تولید کننده برنج داشته باشد.

قدم اول کشت برنج فجر

در قدم اول برای کاشت برنج فجر کشاورزان زحمت کش بذر های تازه جوانه زده شده ی برنج فجر را از خزانه برنج  به حالت دسته بندی های کوچک خارج می کننده تا در زمین های اصلی بکارند این کار اولین قدم در کاشت محصول پر برکت برنج است

https://www.aparat.com/v/VEyz9

فروش استثنایی برنج فجر برای رستوران داران، هتل داران و کترینگ ها

فروش  فجر سوزنی

با قیمت ارزان مناسب برای پخت انواع پلو با عطر و طعم بسیار عالی که خاطره ای ماندگار در ذهن هر مشتری خواهد شد.

برنج فجر

بهترین انتخاب برای مهمانی ها برنجی ایده آل با قیمتی ارزان تر از برنج هندی

فروش برنج فجر
فروش برنج فجر
فروش برنج فجر
فروش برنج فجر
فروش برنج فجر
فروش برنج فجر
فروش برنج فجر
فروش برنج فجر
فروش برنج فجر
فروش برنج فجر
فروش برنج فجر
فروش برنج فجر

قبلی
بعدی

با ما همراه باشید

ارتباط با ما

  • استان گلستان
  • استان گلستان
  • allrice.ir@yahoo.com
  • ۰۹۱۱۹۳۴۳۰۳۳

فروش برنج فجر گرگان در تهران

تمام ریسک در قیمت برنج با کسی شروع می شود که آن را بازاریابی می کند. هیچ تصمیمی عاری از ریسک نیست: فروش در زمان برداشت، نگهداری در تمام سال یا امتناع از استفاده از قراردادهای آتی و اختیار معامله. ریسک یک مؤلفه آماری و یک مؤلفه روانی دارد. تا زمانی که به مؤلفه روانی رسیدگی نشود، عملکرد فروش شما آسیب خواهد دید.

بسیاری از بینش در مورد یک بازار واضح تر از این است. ما اغلب می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم و آن را انجام نمی دهیم. شما باید شب بخوابید و خرید آن چیز کمی نیست. چینی ها که تاجران متخصص برنج هستند، ضرب المثلی دارند که می گوید: “ثروت می تواند برای شما تخت بخرد اما نمی تواند خواب شما را بخرد.”((فروش برنج فجر

بهترین دارو برای خواب داشتن یک برنامه بازاریابی با اهداف فروش قبل از شروع فصل و پول نقد برای اجرای موثر آن است.

یکی از دوستان خوب و بازاریاب متوسط ​​برنج اخیراً به ما گفت که وقتی بازار سودآور است، باید برنج خود را بفروشید و ۱۰ درصد بازاری که انتظار دارید را به دیگران بسپارید. آیا این برای شما عجیب به نظر می رسد؟ این اصرار برای رسیدن به اوج است که باعث مشکلات زیادی برای فروشندگان کشاورز می شود. ما آن را «پشیمانی بازار» می نامیم.

فروش برنج فجر
فروش برنج فجر

شما نمی توانید بر آن پشیمانی بازار غلبه کنید مگر اینکه به حرص و طمع و ترس ذاتی خود اعتراف کنید. شایعات بازار که توسط افراد بی وجدان یا افراد نادان مطرح می شود، عزم شما را تضعیف می کند. بازار برنج یک گرداب نامتعادل از «چرخش بازار» است.

داستان‌های بخش اخبار سایت‌های اینترنتی که از خبرگزاری‌های مختلف می‌آیند، مملو از سوگیری‌ها و دستور کارهای پنهان است. شما همیشه باید بپرسید: “چه کسی این را می گوید و چه چیزی از اینکه من آن را بپذیرم، درست است یا نه، سود می برند؟”

زمانی که بازار بر خلاف شما باشد یا مانند خشک شدن رنگ روی دیوار بنشیند و برای مدت طولانی به جایی نرسد، تصمیمات خود را زیر سوال خواهید برد. اگر از قراردادهای آتی و آپشن استفاده نکنید، دامنه حرکت خود را در بازار به میزان قابل توجهی محدود خواهید کرد.

وقتی نقدی می فروشید، کارتان به صورت نقدی تمام می شود. چنین محدوده انتخاب محدود و محدودی شما را به فروشنده ای بی میل تبدیل می کند. یک کشاورز باید همیشه در بازار باشد. مثل ورزش کردن است: اگر سفر به باشگاه را از دست بدهید، دوباره ضعیف و شل و ول می شوید.

 

با استفاده از قراردادهای آتی و آپشن می توانید دوباره مالک یک روند بازار شوید یا محصول خود را بیش از یک بار بفروشید. شما با استفاده از قراردادهای آتی و گزینه‌ها انعطاف‌پذیری دارید، اما حتی مهم‌تر از آن، می‌توانید پشیمانی و شب‌های بی‌خوابی را کاهش دهید، زیرا بازار از اهداف قیمتی شما عبور می‌کند. به عنوان مثال، می توانید موقعیت های تماس طولانی را برای جایگزینی بخشی از برنج فروخته شده خود خریداری کنید و آن را “دارو خواب” در نظر بگیرید.

اگر قیمت‌ها افزایش پیدا نکنند، میزان هزینه اضافی خود را می‌دانید که به معنای کاهش قیمت موثر فروش است. شما اساسا برنج خود را به قیمتی که در بازار نقدی دریافت می کنید منهای هزینه حق بیمه اختیار خرید می فروشید. این تنها بخشی از واگذاری ۱۰ درصد آخر برای شخص دیگری است. اگر قیمت از نقطه قیمت گذاری شما فراتر رفت، شما هنوز کمی پوست در بازی دارید. این پوسته در بازی می تواند پشیمانی شما را کم کند یا از بین ببرد.

اگر بتوانید شب ها در حالی که بازار به شدت می چرخد ​​بخوابید، رابطه شما با همسرتان به شدت بهبود می یابد.

حتی وال استریت هم گاهی احساساتی می شود. داستان یک واحد تجاری وجود دارد که کار بدی انجام داد و ین ژاپن را معامله کرد. رئیس بخش بازرگانی یک کاکتوس بزرگ آورد و تاجران را تشویق کرد که قبل از اینکه به گمانه زنی بیش از حد فکر کنند، بروند و کاکتوس را در آغوش بگیرند. نگه داشتن برنج نقدی تا زمان فروش سفته بازی است. نگه داشتن برنج نقدی بدون برنامه بازاریابی سزاوار یک آغوش خرس بزرگ در آن گیاه کاکتوس است.

فروش برنج فجر
فروش برنج فجر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *