برنج فجر طارم درجه ۱ صادراتی

برنج فجر طارم
از تخفیف بهرمند شوید!!۵/۵ - (۱ امتیاز)

 

برنج فجر طارم صادراتی

: برنج فجر طارم یکی از بهترین و با کیفیت ترین برنج های کشت شده در استان‌های شمالی خصوصاً شهر فریدونکنار و پارس آباد مغان می باشد. برنج یکی از انواع ارقام آروماتیک و پر محصول می باشد که علاوه بر توزیع فراوان در داخل کشور به کشورهای خارجی نیز صادر می شود این برنج در دو نوبت کشت اول و کشت دوم پرورش داده می‌شود کشت اول مربوط به نوع سرد آن که دو سه هفته زودتر از نوع گرم می‌رسد و نوع گرم مربوط به کشت دوم است که گران تر و پر رونق تر است. به دلیل خاک حاصلخیز و غنی و نیز باران فراوان و موقعیت استراتژیک این شالیزارها این برنج یکی از محبوب ترین برنج های صادر شده از ایران است هر سال بیش از نیمی از این برنج به کشورهایی نظیر روسیه آمریکا چین ارمنستان و ترکمنستان صادر می شود.

برنج طارم فجر
برنج طارم فجر

کیفیت برنج فجر طارم

 

برنج فجر از برنج های کشت شده در شمال کشور و به مقدار بسیار کمی در مرکز کشور میباشد. این برنج در چند سال اخیر توسط محققان و پژوهشگران سازمان جهادی برنج کشور به کشاورزان معرفی شد یکی از مشکلات دائمی برنج های پر محصول عطری‌ نبودن آنها بود که این مشکل با کشف برنج فجر تا حدودی برطرف شده هرچند عطر این برنج به انواع ارقام آروماتیک نمیرسد. این برنج ظاهر خنجری شکل که از ابتدا به انتهای آن باریک می‌شود همچنین در قسمت پشتی آن فرورفتگی‌هایی وجود دارد. رنگ ظاهری آن دارند سفید کدر یاشیشه ای می باشد که در انواع صادراتی آن روشن تر بود.

برنج طارم فجر
برنج طارم فجر

طرز پخت باقلی پلو با ماهیچه با برنج فجر طارم

: مواد لازم برای تهیه باقالی پلو با ماهیچه پیاز ۲ عدد برنج ۴ پیمانه باقلا سبز یک لیوان ماهیچه ۵۰۰ گرم شوید خشک یک پیمانه کره ۵۰ گرمی یک عدد. هل و دارچین ۱ قاشق چای خوری پودر گل سرخ یک قاشق چایخوری زعفران دم کرده سه قاشق چای خوری روغن نمک فلفل سیاه و زردچوبه به مقدار لازم. ابتدا برنج را که از چند ساعت قبل خیسانده ایم در آب جوش می جوشانیم در همان حال جوشیدن باقلا ها را به آن اضافه می کنیم بعد آبکش می کنیم برای ته دیگ میتوانیم از سیب زمینی استفاده کنیم کمی از برنج روی سیب زمینی ها میریزیم و مقداری شوید اضافه میکنیم به اندازه نوک قاشق غذاخوری زعفران و به اندازه یک قاشق چای خوری هل و دارچین و پودر گل محمدی اضافه میکنیم و بعد برنج ها را به همین صورت و به صورت لایه لایه اضافه می کنیم. برای آماده کردن ماهیچه ابتدا آن را در پیاز تفت میدهیم و با مقداری نمک همراه با پودر فلفل و دارچین اضافه میکنیم مقداری آب اضافه کرده و سس به آن می زنیم و منتظر می‌شویم تا آماده شود.((برنج فجر طارم))

برنج طارم فجر شمال

یکی از استان های ست که تمرکز اصلی برای توسعه عمده فروشی برنج طارم فجر به عنوان یک بخش اقتصادی بالقوه است، استان گلستان شهرستان آزادشهر در شرق این استان است  مناطق توزیع عمده برنج طارم فجر شامل کلان شهرهای ایران مانند تهران،اصفهان، شیراز، بندرعباس، خوزستان، تبریز و مشهد هستند که برنج فجر طارم را از کشاورزان زحمت کش گلستانی خرید می کنند و در شهر های خود به فروش می رسانند

حالا چطور برای خودمان به تنهای خرید عمده داشته باشیم:

چگونه کارخانه های عمده فروشی برنج طارم فجر را پیدا کنیم؟
بسیاری از تجار هستند که می خواهند برنج فجر طارم را به صورت عمده برای فروش خرید کنند اما نمی دانند چگونه بهترین و معتبرترین عمده فروشان برنج را پیدا کنند. در اینجا روش هایی برای انتخاب یک شرکت یا شالی کوبی خوب برای خرید برنج فجر طارم وجود دارد.

چگونه کارخانه های عمده فروشی برنج فجر طارم را پیدا کنیم
مرحله ۱: برای پیدا کردن یک عمده‌فروش خوب، ابتدا باید محصول عمده‌فروشی برنج فجر طارم را که باید خریداری کنید، بشناسید.
مرحله ۲: هنگامی که دانش کافی در مورد محصول داشتید، به جستجوی تامین کنندگان معتبر عمده فروشیبرنج فجر طارم می پردازید تا متوجه شوید کدام تولییدکننده برای شما مناسب است.
مرحله ۳: پس از تحقیق در کارخانه‌های مناسب برای عمده‌فروشی برنج فجر طارم، ۳ تامین‌کننده برتر را انتخاب می‌کنید تا با فروشنده تماس بگیرید و در مورد نیازهای محصول مورد نیاز استعلام بگیرید.
مرحله چهارم: پس از تماس موفقیت آمیز و گفتگو با فروشنده در مورد محصول عمده فروشی برنج فجر طارم، سفارش خود را انجام می دهید.
مرحله ۵: پس از پرداخت کامل سفارش محصول خریداری شما بارگیری شده و برای شما ارسال می شود

برنج فجر طارم
برنج فجر طارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *