برنج فجر گرگان در دیجی کالا و قیمت ارزان تر از دیجی کالا و ۵ ترفند دیجی کالا

برنج فجر گرگان در دیجی کالا
از تخفیف بهرمند شوید!!۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

برنج فجر گرگان در دیجی کالا یکی از انواع برنج ایرانی است که در هر سه استان شمالی کشور کشت میشود. این برنج اولین بار در استان گلستان کشت شده است که آب وهوا و خاک مناسب این منطقه باعث شده است محصول این استان نسبت به دو استان دیگر مرغوب تر باشد. برنج فجر با توجه به عطر، ری، و طعم خوبش درکنار قیمت مناسبش بهترین انتخاب رستوران ها ، مراکز ارزاق و خیریه ها ، خانه سالمندان ،کترینگ ها و آشپزخانه ها ، سلف های دانشگاهی و اداری و کارخانه جات و همچنین برای مصارف خانگی جایگزین مناسبی برای برنج های پاکستانی و هندی است. در کنار ذکر محاسن این محصول باید این نکته را خاطر نشان کرد که این برنج در صورت نگهداری بیش از یک روز بعد از پخت ، نرمی و خوشپختی خود را از دست میدهد ، از این رو برای مصارف روزانه مناسب میباشد.

برنج فجر گرگان در دیجی کالا
برنج فجر گرگان در دیجی کالا

دیجی کالا

دیجی‌کالا نام یکی از وبگاه‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است. این وبگاه بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در ایران است و روزانه بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده دارد و ۷۰ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده‌است دیجی‌کالا اکنون رتبه سوم الکسا در ایران بعد از گوگل و آپارات را در اختیار دارد. دفتر مرکزی این شرکت محل استقرار تیم‌های مارکتینگ و تأمین کالاست که در خیابان گاندی قرار دارد، دفتر دوم محل استقرار تیم‌های فنی و مالی است که در بلوار صبا در منطقه جردن تهران واقع است. دفتر سوم که مرکز پردازش کالای دانش نام دارد خارج از تهران در جاده قدیم کرج (فتح) در شهرک دانش واقع شده‌است. دیجی‌کالا سه مرکز پردازش و انبار کالا در تهران و ۲۳ مرکز توزیع در شهرهای بزرگ ایران دارد. مدل کسب‌وکار این فروشگاه اینترنتی ترکیب بازارگاه (Marketplace) و خرده‌فروشی (Retail) یا اصطلاحاً مدل ترکیبی یا هیبرید است. به غیر از فروشگاه آنلاین زیرمجموعه‌های دیجی‌کالا عبارت از دیجی‌استایل (پوشاک)، فیدیبو (کتاب الکترونیک)، دیجی‌پی (فین‌تک)، دیجی‌کالا نکست (نوآوری) و دیجی‌کلاب (تشویق مشتریان وفادار) هستند.شما می توانید برای خرید برنج فجر گرگان در دیجی کالا از جمله:

  • برنج فجر
  • برنج فجر قیمت
  • برنج فجر دیجی کالا
  • برنج فجر هایلی
  • برنج فجر تنظیم بازار
  • برنج فجر درجه یک
  • برنج فجر سوزنی
  • برنج فجر نی نی سایت
  • برنج فجر اعلا
  • برنج فجر طارم
  • …..

بدون واسطه همین حالا از تخصصی ترین مرکز برنج ایران در ایران خرید نمایید.

تاریخچه دیجی کالا

برنج فجر گرگان در دیجی کالا
برنج فجر گرگان در دیجی کالا

برادران حمید و سعید محمدی از سال ۸۳ تصمیم به راه‌اندازی آن داشته‌اند تا اینکه در سال ۱۳۸۵ موفق به بنیانگذاری آن شدند پرسنل اولیه آن ۵ نفر بودند که تا اسفند ۱۳۹۲ به ۲۰۰ نفر افزایش پیدا کرد و طبق گفته مدیران تا پایان سال ۹۳ به ۷۰۰ نفر و در شهریور ۱۳۹۷ به حدود ۲۲۰۰ نفر رسیده‌است.بخش‌های مالی، منابع انسانی، خرده‌فروشی و عملیات بر عهده سعید محمدی است و قسمت‌های فناوری، توسعه محصول، بازاریابی و مارکت پِلیس را حمید محمدی مدیریت می‌کند.

ایده شکل‌گیری

در مورد ایده و دلیل راه‌اندازی شرکت دیجی‌کالا، برادران محمدی گردانندگان این وب‌سایت فروش اینترنتی این داستان را بازگو می‌کنند که این دو برادر یعنی حمید و سعید محمدی در سال ۱۳۸۴ هر دو عکاسی دیجیتال را پیگیری می‌کردند. بعد از جستجو در اینترنت دربارهٔ دوربین‌ها، دوربین مورد نظر را از بازار خیابان جمهوری تهران خریداری کردند. اما بعد از چند روز پی بردند، لنز روی دوربین دست دوم و تعمیری است. این اتفاق ناخوشایند از تجربه خرید به شکل سنتی، انگیزهٔ اولیهٔ ایجاد فروشگاهی مطمئن که اطلاعات درست در اختیار کاربران قرار دهد را در ذهن آن‌ها ایجاد کرد.

سرمایه‌گذاری

در ابتدا دیجی‌کالا با سرمایهٔ شخصی اولیه ۲۰ میلیون تومانی حمید و سعید محمدی شروع به کار کرد. شش سال بعد از تأسیس، با جذب سرمایه‌گذار وارد فاز بعدی توسعه کسب‌وکار خود شد. شرکت خصوصی ایرانی سرآوا پارس در سال ۱۳۹۱ سرمایه‌گذاری در دیجی‌کالا را آغاز کرد. راند دوم سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا سال ۱۳۹۴ با جذب سرمایه یک صندوق سرمایه‌گذاری اروپایی (IIIC) آغاز شد. مطابق گزارش ۱۰۰ روزه دولت، دیجی‌کالا از دی‌ماه سال ۱۳۹۴ فرایند جذب سرمایه را از طریق شرکت اینترنشنال اینترنت اینوستمنت *(IIIC) و به مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار در قالب افزایش سرمایه و در ازای ۲۱ درصد سهام آغاز کرد. این فرایند جذب سرمایه با اخذ «مجوز سرمایه‌گذاری خارجی (فیپا)»، از «سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران» کامل شده‌است. بنا به گفته مدیران دیجی‌کالا در آذر سال ۱۳۹۷، ۳۵ درصد سهام گروه دیجی‌کالا در اختیار سرآوا، ۳۵ درصد برادران محمدی، حدود ۲۵ درصد در اختیار صندوق اروپایی IIIC و بقیه نیز سهم تشویقی ۸۰ نفر از مدیران کلیدی دیجی‌کالاست.

اشتغال‌زایی

تعداد پرسنل دیجی‌کالا
سال تعداد پرسنل
۱۳۸۶ ۵
۱۳۹۲ ۲۰۰
۱۳۹۳ ۷۰۰
۱۳۹۴ [۱] ۱۰۰۰
۱۳۹۵ ۲۰۰۰
۱۳۹۶ ۲۷۰۰
۱۳۹۷ [۱۴] ۲۲۰۰

تا دی ماه ۱۳۹۴، دیجی‌کالا با اشتغال زایی برای ۱۲۰۰ نفر، عملاً ۱۵ درصد از تعهدات بودجه‌ای دولت در حوزه اشتغال را عملی کرد. علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد رقمی که دولت باید برای ایجاد یک شغل هزینه کند، می‌گوید: «برای ایجاد یک شغل در پالایشگاه حدود ۱۲ میلیارد تومان هزینه نیاز است. در پتروشیمی نیز برای ایجاد ۷۰۰ شغل به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است و هزینه ایجاد شغل در بنگاه‌های میانی نیز ۵۰۰ میلیون تومان است.» حالا اگر ۱۲۰۰ شغلی را که با راه‌اندازی دیجی‌کالا به وجود آمده با در نظر گرفتن اینکه دیجی‌کالا یک بنگاه میانی است، ضرب در رقم مبنای آقای وزیر ۵۰۰ میلیون تومان کنیم، می‌شود ۶۰۰ میلیارد تومان. این در حالی است که کل بودجه دولت برای یک سال اشتغال‌زایی ۴ هزار میلیارد تومان است. به عبارتی دیجی‌کالا به‌تنهایی بدون محاسبه اشتغال‌زایی دیگر شرکت‌های نوپای موفق در ایران و بدون دریافت پولی از دولت با اشتغال‌زایی برای ۱۲۰۰ نفر ۱۵ درصد از تعهدات دولت را در حوزه ایجاد اشتغال عملی کرده‌است. صرف نظر از اینکه این تعداد نیروهای مستقیم دیجی‌کالا هستند و نیروهای بسیار دیگری هم به صورت غیرمستقیم از این فروشگاه ارتزاق می‌کنند که آن‌ها هم بعد از دیجی‌کالا به گردونه بازار کار پیوسته‌اند.دیجی‌کالا همچنین با مشارکت در برگزاری جشنواره توان تک که با هدف توانمندسازی معلولین برای ورود به حوزه کسب و کار برگزار گردید، در راستای ارتقای سازوکار اشتغال حمایت شده ‏ با سایر شرکت‌های نوپا ایرانی نظیر اسنپ و همچنین شرکت‌هایی نظیر کاله در کنار مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد قرار گرفت.به دنبال نابسامانی اقتصادی در تابستان ۹۷ این شرکت مجبور به تعدیل ۱۷۵ نفر از ۲۴۰۰ نفر پرسنل خود شد.

امکانات و ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی

دیجی‌کالا از ابتدا تنها کالاهای دیجتالی و الکترونیکی را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند تا اینکه از سال ۱۳۹۳ از فروش کالای دیجیتال به فروش دیجیتال کالا تغییر استراتژی داد و از آن پس به فروشگاه آنلاین کالا در تمامی دسته‌های کالایی تبدیل شد. از جمله اقلام موجود در فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا می‌توان به کالاهای دیجیتال، لوازم آرایشی، بهداشتی و سلامت، خودرو، ابزار و اداری، مد و پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه، کتاب، لوازم تحریر و هنر، اسباب بازی، کودک و نوزاد و تجهیزات ورزش و سفر اشاره کرد. سوپرمارکت دیجی‌کالا نیز در تیرماه تابستان ۱۳۹۷ با پیوستن روکولند به این مجموعه اضافه شده‌است. برخی از این کالاها دارای گارانتی از نمایندگی‌های مختلف هستند و در مورد تعدادی از کالاها امکان تعویض یا پس دادن کالا تا هفت روز وجود دارد. بیشتر کالاها دارای توضیحات، نقد و بررسی هستند و کاربران می‌توانند دیدگاه و امتیاز و نقد خود را دربارهٔ هر کالا برای سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

سوپر مارکت

فروش و توزیع کالای تندمصرف (Fast Moving Consumer Goods) از نظر فنی و زیرساختی چالش‌های پیچیده‌تری نسبت به سایر گروه‌های محصولی دارد. به همین دلیل دیجی‌کالا به دنبال یک شریک تجاری موفق بود تا با کمک تجربه آن، این دسته از محصولات را عرضه کنند و در نهایت «سوپرمارکت اینترنتی روکولند» به دلیل سابقه طولانی در پخش کالای تندمصرف برای این همکاری انتخاب شد. در تیرماه سال ۱۳۹۷ این شرکت با خرید این فروشگاه، فروش محصولات تازه سوپرمارکتی به صورت آنلاین را آغاز کرد. بخش سوپرمارکت دیجی‌کالا کالای تندمصرف از جمله مواد غذایی تازه، مواد غذایی خشک و کالاهای غیرخوراکی را در بر می‌گیرد که امکان ارسال سریع (۳ ساعته) به دست مشتریان در شهر تهران را فراهم کرده‌است. کالاهای سوپر مارکت با نشان تازه (Fresh) از سایر کالاها در فروشگاه متمایز شده‌اند.

برنج فجر گرگان در دیجی کالا
برنج فجر گرگان در دیجی کالا

مرکز پردازش کالا

اولین مرکز پردازش کالا (Fulfillment Center) دیجی‌کالا در سال ۱۳۹۲ راه‌اندازی شد. در این مرکز زنجیره‌ای از فعالیت‌های به هم پیوسته وجود دارد که در فرایند تحویل به موقع سفارش تأثیر مستقیم دارد. این فعالیت‌ها با انتقال کالا از فروشندگان و تامین‌کنندگان آغاز می‌شود و بعد از قرار گرفتن در زنجیره تأمین، پردازش و ارسال در نهایت با تحویل سفارش مشتری در بازه زمانی از پیش تعیین‌شده پایان می‌یابد. دیجی‌کالا در آبان ۱۳۹۶ دومین مرکز پردازش کالای خود را نیز افتتاح کرد، این مرکز بزرگترین مرکز پردازش کالا در خاورمیانه است که ظرفیت ثبت سفارش کاربران را به ۴۰۰ هزار کالا در روز افزایش داده‌استبخشی از کالاهای موجود در مرکز پردازش کالاهای متعلق به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا (Retail) و بخشی از کالاهای فروشندگان مارکت پِلیس هم به صورت امانی در انبارهای دیجی‌کالا نگهداری می‌شود و تا آماده ارسال باشند. در کنار کالاهای موجود در مرکز پردازش بخشی از کالاها بعد از ثبت سفارش، از طرف فروشنده در اختیار دیجی‌کالا قرار می‌گیرد. هنگام ثبت سفارش، پردازش کالای مشتری بر اساس نوع کالا در نظر گرفته می‌شود. این فرایند به صورت هوشمند انجام می‌شود و زمان ارسال کالا را مشخص می‌کند. دیجی‌کالا علاوه بر تهران، در ۲۳ شهر بزرگ ایران، مرکز توزیع دارد.کانتنت فکتوری یا بخش تولید محتوا بخش دیگری از مرکز پردازش است که مطالب مربوط به توضیح محصولات، نقد و بررسی‌ها و عکاسی از کالاها آنجا تهیه می‌شود.

پلتفرم سوپرنوا

این پلت‌فرم زیرساختی برای میزبانی از ۱۰۰ هزار کسب‌وکار ایرانی و ۲۰۰ میلیون کاربر در منطقه ایجاد کرده‌است. دیجی‌کالا پلتفرم سوپرنوا را به عنوان یک سیستم جامع در تمام فعالیت‌های خود از قبیل انبارداری، فروش، نسخه وب، موبایل، مارکت پِلیس و سایر حوزه‌ها مورد استفاده قرار داده‌است.سوپرنوا در کنار ارائه امکاناتی برای مدیریت امور روزمره دیجی‌کالا، امکاناتی مثل تحلیل داده‌های کلان را در اختیار این شرکت قرار می‌دهد. سوپرنوا مبتنی و با استفاده از فن‌آوری متن باز (Open Source) اجرا شده و طراحی آن با تمرکز بر گسترش‌پذیری و قابلیت سرویس‌دهی همزمان تعداد زیادی کاربر بوده‌است.

بخش‌ها و خدمات

دیجی‌استایل (Digistyle)، دیجی‌کالا نکست (Digikala Next)، دیجی‌کلاب (Digiclub)، دیجی‌پی (DigiPay) و فیدیبو (Fidibo) از اعضای گروه دیجی‌کالا تا آذر سال ۱۳۹۷ هستند.دیجی‌کالا نکست، در حوزه‌هایی نو و آینده‌نگرانه، در ادامه مسیر دیجی‌کالا روی استارت‌آپ‌های کوچک‌تر سرمایه‌گذاری و به آنها کمک می‌کند. این بخش بازوی تحقیقاتی گروه دیجی‌کالا به‌شمار می‌رود و با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی نیز در ارتباط است. دیجی‌کلاب نیز برای قدردانی و تشویق مشتریان وفادار راه‌اندازی شده‌است.

برنج فجر گرگان در دیجی کالا
برنج فجر گرگان در دیجی کالا

فیدیبو

دیجی‌کالا در سال ۱۳۹۵ بخشی از سهام فیدیبو را خرید و در سال ۱۳۹۶ با افزایش سرمایه‌گذاری، مالک اصلی آن شد. فیدیبو فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک فارسی است که از اسفند ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده‌است. فیدیبو با همراهی دیجی‌کالا در اردیبهشت ۱۳۹۷ اولین کتابخوان انحصاری خود را با نام فیدیبوک با پشتیبانی از زبان فارسی عرضه کردند.

دیجی‌استایل

دیجی استایل که از سایت‌های زیرمجموعه دیجی کالا محسوب می‌شود که به یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی‌های مد و پوشاک در ایران تبدیل شده‌است. عموماً در دیجی استایل محصولات از برندهای معروف و اصلی قرارداده می‌شود. دیجی استایل در حوزه آرایشی و بهداشتی نیز وارد شده‌است.همچنین در دیجی استایل بخشی به نام برندهای ایرانی قرار داده شده‌است که در آن فقط امکان خرید کالاهای ایرانی وجود دارد.گستره محصولات دیجی استایل تا انتهای سال ۹۷ شامل لباس مردانه، زنانه و بچگانه، انواع کیف‌های مردانه و زنانه، انواع کفش‌های ورزشی و رسمی، عینک، ساعت، دستبند، دستکش، کلاه، زیورآلات از برندهای متنوعی می‌باشد.

 

همین حالا خرید خود را انجام دهید!! ۱% سود متعلق به سازمان محک تعلق دارد.

-۱%
قیمت اصلی ۳۴۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۴۰,۰۰۰ تومان است.
-۵%
قیمت اصلی ۶۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۵۵,۰۰۰ تومان است.
-۷%
قیمت اصلی ۷۰۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۵۵,۰۰۰ تومان است.
-۲۰%
قیمت اصلی ۳۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۸۰,۰۰۰ تومان است.
-۳%
قیمت اصلی ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان است.
-۲%
قیمت اصلی ۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۸۹,۰۰۰ تومان است.
-۷%
قیمت اصلی ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان است.
-۱۱%
قیمت اصلی ۳۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۴۰,۰۰۰ تومان است.

حراج تخفیف باور کردنی روز های پنجشنبه و جمعه در پیچ مرکز برنج ایران همین حالا عضو شوید!! تا از تخفیف جا نمانید!! نگید نگفتیم!!!

برنج فجر گرگان در دیجی کالا

دیجی‌پی

دیجی‌پی استارت‌آپی در حوزه فناوری مالی (فین‌تک) و صنعت پرداخت است که پیش از این با نام هماپی فعالیت می‌کرد و از سال ۱۳۹۶ به گروه دیجی‌کالا پیوست. این سیستم یکپارچه پرداخت آسان بدون نیاز به ورود اطلاعات کارت است.

افتخارات

در سال ۱۳۸۷ در همایش ملی تجارت الکترونیکی، به عنوان وبگاه برگزیده از سوی وزارت بازرگانی معرفی شد. همچنین بر اساس گزارش مجلهٔ اکونومیست در سال ۲۰۱۴ این وبگاه با سرمایهٔ ۱۵۰ میلیون دلار در رتبهٔ اول شرکت‌های اینترنتی ایران قرار گرفت البته در اوایل سال ۹۵ این ادعای مجله اکونومیست غیرواقعی دانسته شد بر اساس این گزارش مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در نامه‌ای به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: این شرکت نسبت به واگذاری ۷٫۸۳ درصد سهام شرکت نوین‌اندیشان سرآوا پارس به سرمایه‌گذاران خارجی به ارزش ۶ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۹۱۷ یورو اقدام کرده‌است بر طبق این خبر شرکت سرآوا پارس که مالک عمده سهام دیجی‌کالا می‌باشد قیمت ۷٫۸۳ درصدی سهام کلی آن حدوداً ۷٫۳ میلیون دلار فروخته شده‌است بنابراین میزان ارزش کلی آن حدود ۹۰ میلیون دلار ارزش‌گذاری می‌شود که ادعای ۲ سال پیش مجله اکونومیست که فقط دیجی‌کالا را ۱۵۰ میلیون دلار برآورد کرده بود را رد می‌کند طبق گزارش واشینگتن پست در سال ۱۳۹۳ (۲۰۱۴ میلادی) این وبگاه روزانه ۳٬۰۰۰ درخواست خرید دارد و در ۱۶ شهر مهم ایران برای پخش محصولاتش شعبه دارد. این شرکت ۴۵۰ کارمند در سال ۱۳۹۳ دارد و تحویل محصولات به مشتریان را کارمندان شرکت به عهده می‌گیرند.برخی منابع دیجی‌کالا را از نظر سهم گسترده‌ای که در بازار تجارت الکترونیک ایران دارد، با شرکت آمازون مقایسه می‌کنند و به آن لقب «آمازون ایرانی» داده‌اند. همچنین بنیان‌گذاران دیجی‌کالا در دی ماه ۱۳۹۷ نشان امین الضرب اتاق بازرگانی تهران را دریافت کردند.

[web_stories title=”false” excerpt=”false” author=”false” date=”false” archive_link=”true” archive_link_label=”” circle_size=”150″ sharp_corners=”false” image_alignment=”left” number_of_columns=”1″ number_of_stories=”5″ order=”DESC” orderby=”post_title” view=”circles” /]

منبع:دیجی کالا

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنج تراریخته بر روی کلمه لینک داده شده کلیک کنید
برنج تراریخته چیست؟

برنج فجر چیست ؟

برنج فجر گرگان در دیجی کالا
برنج فجر گرگان در دیجی کالا

برنج فجر برنجی است که توسط محققان حوزه برنج با ایجاد تغییرات ژنتیکی بر روی برنج های با کیفیت جهت بهره برداری بیشتر کشاورزان تولید شده استاین برنج در دسته برنج های پرمحصول قرار دارد و از طبع سرد برخوردار است برنج فجر پرفروش ترین برنج در بین برنج های دسته سرد بوده که بیشتر توسط رستوران، شرکت، ادارات بدلیل قیمت پایین و مقرون بصرفه بودن مورد استفاده قرار میگیرد

برنج فجر برای کجاست ؟

یکی از سوالات رایج این میباشد که برنج فجر مال کجاست ؟؟؟ برنج فجر متعلق به منطقه خاصی نیست و بدلیل دیررس بودن معمولا در مناطق کوهستانی و سرد مورد کشت قرار میگیرداین برنج نخستین بار در استان مازندران کشت و برداشت شده است ولی امروزه بیشتر در استان گلستان کشت و برداشت میشود

خصوصیات و ویژگی های برنج فجر

برنج فجر ظاهری مشابه به خنجر دارد که از سر دانه به سمت انتهای به مراتب باریک و سوزنی میشوددانه این برنج در رنگ های سفید مایل به کرم و روغنی در بازار برنج یافت میشود که طول دانه سالم آن ۸ میلیمتر بوده و بعد از طبخ کردن طول آن به ۱۰ میلیمتر و عرض آن به ۲ میلیمتر میرسد.

انواع برنج فجر

برنج فجر انواعی ندارد !!! بلکه فقط یک گونه است، اینکه در بازار به اسم های مختلف عنوان میشوند دلیل بر این نیست که برنج فجر انواع داردبر فرض مثال برنج طارم فجر!!! این اسم کلا اشتباه است، بلکه برنج طارم یک گونه مجزا و برنج فجر هم یه گونه مجزا میباشد، مگر اینکه این دو برنج باهم مخلوط شده باشند که طبیعتا اینطور نیست!

بهترین برنج فجر

نکته جالبی که در مورد برنج فجر وجود دارد این میباشد که از این برنج دو بذر ۷۰ روزه و ۹۰ روزه (پاییزه) وجود دارد که بذر های ۷۰ روزه آن بدون عطر بوده و بذر های ۹۰ روزه آن دارای عطر مطلوب میباشند.شما با در نظر داشتن ظاهر و خصوصیات برنج فجر به راحتی میتوانید اقدام به خرید این برنج کنید

برنج فجر گرگان در دیجی کالا
برنج فجر گرگان در دیجی کالا
   مضرات برنج فجر

برنج فجر یک برنج اصلاح شده است که توسط محققان برنج جهت بهره برداری بیشتر محصول و مقاومت در برابر آفات تولید شده است

آیا برنج فجر تراریخته است ؟

همانطور که حتما در این مورد شنیده اید استفاده از مواد های غذایی تراریخته برای سلامتی مضر است، نکته قابل توجه این است شایعاتی مبنی بر تراریخته بودن برنج فجر مطرح میشود این در حالیست برنج فجر جزو برنج های اصلاح شده میباشد و هیچ ارتباطی با برنج های تراریخته ندارد.

طرز پخت برنج فجر

برنج فجر جزو خوشپخت ترین برنج های ایرانی است و اگر غیر از این بود توسط رستوران ها مورد استفاده قرار نمیگیردهمچنین عطر و طعم مناسب این برنج در حین پخت و بعد از پخت از خصوصیات برنج مقرون به صرفه فجر است این برنج خوشپخت را میتوان به دو روش محبوب کته و آبکش و روش سریع رستورانی طبخ کرد.

نحوه کشت برنج فجر

کشت برنج فجر با آغاز سال جدید یعنی اوایل فروردین ماه شروع شده و کشاورزان طی مراحلی اقدام به آماده کردن بذر، فراهم کردن خزانه، آماده کردن شالیزار، پاشیدن بذر ها در خزانه، کاشت محصول (نشا)، وجین کردن (از بین بردن علف های هرز)، سم پاشی و در ماه مرداد و شهریور اقدام به برداشت می کنند.

برنج فجر گرگان در دیجی کالا

برای حرید ارزان تر و با کیفیت تر می توانید از طریق سایت مرکز برنج ایران حرید مستقیم فرمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم مدیریت فروش مرکز برنج ایران ارتبطا مستقیم برقرار نماییدرسالت ما در مرکز برنج ایران ارایه محصول ارزان تر و با کیفیت تر به مردمان عزیز ایران مان است.

همین حالا خرید خود را انجام دهید!! ((۱% از سود به موسسه محک تعلق میگیرد))

-۱%
قیمت اصلی ۳۴۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۴۰,۰۰۰ تومان است.
-۵%
قیمت اصلی ۶۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۵۵,۰۰۰ تومان است.
-۷%
قیمت اصلی ۷۰۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۵۵,۰۰۰ تومان است.
-۲۰%
قیمت اصلی ۳۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۸۰,۰۰۰ تومان است.
-۳%
قیمت اصلی ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان است.
-۲%
قیمت اصلی ۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۸۹,۰۰۰ تومان است.
-۷%
قیمت اصلی ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان است.
-۱۱%
قیمت اصلی ۳۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۴۰,۰۰۰ تومان است.
برنج فجر گرگان در دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *