نمایندگی فروش عمده برنج خاطره و لیست قیمت امروز

نمایندگی فروش عمده برنج خاطره
از تخفیف بهرمند شوید!!۴.۳/۵ - (۳۶ امتیاز)

نمایندگی فروش عمده برنج خاطره فروش عمده برنج خاطره طلایی خرید عمده برنج هندی خاطره نمایندگی فروش عمده برنج پاکستانی خاطره در تهران کرج البرز مشهد اصفهان شیراز و گرگان در مرکز برنج ایران اگر به دنبال خرید عمده برنج هندی و پاکستانی خاطره در تناژ بالا و اطلاع از لیست قیمت عمده برنج هندی محسن طبیعت آورازه و مژده .. می باشید می توانید با مدیر فروش ۰۹۱۱۹۳۴۳۰۳۳ مرکز برنج ایران همراه باشید و تماس بگیرید.

نمایندگی فروش عمده برنج خاطره

نمایندگی فروش عمده برنج خاطره دریافت نمایندگی فروش انحصاری برنج هندی خاطره برنج پاکستانی خاطره

اخذ نمایندگی فروش عمده برنج در مرکز برنج ایران. برنج هندی و پاکستانی بیشتر تقاضا را برای خرید دارند. زیرا درای قیمت مناسبی برای مصرف کنندگان برنج می باشد

اگر شما هم به دنبال دریافت اطلاع از قیمت عمده برنج هندی قیمت عمده برنج پاکستانی خاطره برای خرید برنج خاطره بصورت عمده و در تناژ بالا می باشید می توانید با مدیر فروش ۰۹۱۱۹۳۴۳۰۳۳  مرکز برنج ایران در ارتباط باشید و اخرین تغییرات قیمت خرید و فروش برنج را دریافت نمایید.

مطلب پیشنهادی برای شما: سایت خرید برنج ۱۰ کیلو گرمی با قیمت ۴۵ تا ۶۰ هزار تومانی در اصفهان،مشهد، ،تهران،زاهدان، تبریز….

نمایندگی فروش عمده برنج خاطره

دفتر مرکزی برنج خاطره

دفتر مرکزی برنج خاطره وظیفه تهیین قیمت برنج خاطره را در بازار بر عهده دارد و بسته قرارا نمایندگی و ارسال بار به نمایندگی های فروش برنج خاطره.

دفتر مرکز برنج خاطره در تهران فعال می باشد. اگر به دنبال خرید عمده برنج خاطره هندی خرید برنج پاکستانی خاطره بصورت عمده و درتناژ بالا از

دفتر مرکزی برنج خاطره می باشید با مدیر فروش ۰۹۱۰۲۶۹۰۲۷۲ مرکز برنج ایران در تماس باشید.

 

نمایندگی فروش عمده برنج خاطره

پخش و توزیع عمده برنج خاطره

پخش و توزیع عمده برنج خاطره هندی و پاکستانی در تهران مرکزی مشهد اصفهان کرمان زاهدان شیراز زنجان اردبیل و تبریز بصورت عمده و تناژ بالا با قیمت رقباتی برای خریداران عمده فروشان هتل ها رستوران ها و ارگان های دولنی در مرکز برنج ایران.

مطلب پیشنهادی برای شما: سایت خرید عمده برنج با قیمت واقعی مستقیم از کشاورز در اصفهان،مشهد، ،تهران،زاهدان، تبریز….

برای پخش و توزیع عمده برنج خاطره و خرید عمده برنج خاطره برای شرکت های پخش و اطلاع از لیست قیمت عمده برنج هندی خاطره برای پخش و توزیع برنج خاطره با مدیریت فروش ۰۹۱۱۹۳۴۳۰۳۳ وبسایت مرکز برنج ایران در ارتباط باشید.

برنج خاطره / خرید مستقیم و قیمت امروز

برنج خاطره یکی از انواع برند های برنج خارجی می باشد که در بازار پر فروش می باشد.
شما می توانید برای خرید مستقیم برنج خاطره و فروش برنج خاطره و دریافت لیست قیمت برنج خاطره ازجمله:

  • قیمت برنج خاطره
    قیمت برنج خاطره طلایی
    قیمت برنج خاطره امروز
    قیمت برنج خاطره به صورت عمده
    قیمت برنج خاطره در فروشگاه رفاه
    قیمت برنج خاطره پاکستانی
    قیمت برنج خاطره طلایی هندی
    قیمت برنج خاطره ۱۱۲۱
    قیمت برنج خاطره در افق کوروش
    قیمت برنج خاطره ایرانی
  • قیمت برنج خاطره
    قیمت برنج خاطره طلایی
    قیمت برنج خاطره امروز
    قیمت برنج خاطره به صورت عمده
    قیمت برنج خاطره در فروشگاه رفاه
    قیمت برنج خاطره پاکستانی
    قیمت برنج خاطره طلایی هندی
    قیمت برنج خاطره ۱۱۲۱
    قیمت برنج خاطره در افق کوروش
    قیمت برنج خاطره ایرانی
  • فروش برنج خاطره
    فروش برنج خاطره عمده
    فروش برنج خاطره تناژ بالا
    فروش برنج خاطره در اصفهان
    فروش برنج خاطره بندرعباس
    فروشگاه برنج خاطره
    فروش عمده برنج خاطره در اهواز
    فروش عمده برنج خاطره در تهران
    فروش برنج هندی خاطره
    فروش اینترنتی برنج خاطره

می توانید با ما ارتباط بگیرید.

 

قیمت و خرید برنج خاطره

قیمت برنج خاطره برای خرید برنج خاطره یکی از ملاک های اصلی خرید برنج خاطره می باشد. جهت دریافت قیمت برنج خاطره و فروش و خرید برنج خاطره می توانید با تیم ما ارتباط بگیرید.

شاید باورتان نشود اما برای برنج حاج حسن( برند معتبر مرکز برنج ایران) یک گارانتی عجیب داشت! اگر در زمان مصرف خوشتان نیامد ۳ برابر پول شما به شما بازگردانده خواهد شد! (باورتان می‌شود! سه برابر)

جالب است بدانید که هیچ کسی درخواست بازگشت سه برابری وجه را نداشت و جالب است بدانید فردی به ما پیامی داد و عذرخواهی کرد از این که فقط و فقط به قصد گرفتن سه برابر پول برنج را خریداری کرده است .اما در زمان مصرف تصمیم ش به خاطره راست گویی کیفیت برنج و نظرش تغییر کرده بود !

ما اینقدر به این محصول ( برنج حاج حسن) مطمئن هستیم که حتی برای شما عزیزان که آن را تهیه می‌کنید، گارانتی بازگشت وجه ۱۰۰٪ قرار دادیم یعنی اگر محصول را دریافت کردید و رضایت نداشتید، تمام وجه شما را به شما بازخواهیم گرداند. (ما به کیفیت این محصول خیلی مطمئنیم، پس خیالمان راحت است و امیدواریم شما نیز با آسودگی آن را تهیه کنید)

باور کنید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد! و همه چیز همانطور که هست باقی می‌ماند!

جمله‌ای منسوب به آلبرت انیشتین است که می‌گوید:

عجیب است که عده‌ای کارهای همیشگی را انجام می‌دهند و نتیجه‌ای متفاوت را انتظار دارند!
اصلاً دلیل این که این محصول را برای شما آماده کردیم این است که بتوانید طعم فوق‌العاده‌ای برنج ایرانی را بچشید .متفاوت فکر کنید و متفاوت رفتار کنید و کنترل زندگی خود را بیشتر در دست بگیرید و اجازه ندهید که شرایط بیرونی برای شما تصمیم بگیرند. دیگران برایتان زحمت ایجاد کنند و حال شما را خراب کنند.

لطفاً به این فکر کنید که تهیه نکردن این محصول چه بهایی برای شما خواهد داشت؟ چه فرصت‌هایی را ممکن است از دست بدهید؟ در ادامه چه کسانی می‌توانند حق شما را بخورند و ….

از آنجایی که طی چندین سال گذشته و همکاری با مجموعه های بزرگ و ارگان های دولتی هزاران نفر محصول ما را خریداری کرده اند.و محصولات ما را افراد زیادی از شهرهای مختلف تهیه کرده اند همواره غالب مخاطبان در نظرسنجی‌ها از محصولات و مطالب ارائه شده رضایت داشتند، این ضمانت را به شما می‌دهیم که در صورت عدم رضایت شما از محصولات ارائه شده ، تمام مبلغ پرداختی شما را در همان روز بدون هیچ سوالی و با رضایت کامل به شما بازگردانیم

از این بابت آسوده باشید که هیچ ریسکی انجام نمی‌دهید!

✅ مرکز برنج ایران تا به حال بیش از ۱۰ کشور از جمله افغانستان، عراق، ترکمنستان، ترکیه،روسیه …کرده است.✅ مرکز برنج ایران بیش از ۲۰۰۰۰ نفر-مشتری راضی (در مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌های شریف، تهران و …) دارا می باشد..✅ مرکز برنج اران تجربه ۲۰ سال در توزیع و خرید بدون واسطه از کشاورز را در کوله بارش دارد!✅ مرکز برنج ایران ارسال کننده برنج شماری از غول‌های اقتصادی کشور است…

5 thoughts on “نمایندگی فروش عمده برنج خاطره و لیست قیمت امروز

  1. بهمن ملکی میگوید:

    سلام
    خدمت مدیریت محترم شرکت مرکز برنج ایران و پرسنل زحمت کش،
    ما در راستای ساخت برنامه لحظه سال تحویل به پیشنهاد صدا و سیما در شبکه نسیم یک شبکه پر مخاطب دیجیتالی این افتخار رو داریم که
    در ساخت این مجموعه به همکاری شرکت مرکز برنج ایران ما رو همراهی کنند و قسمت اسپانسری رو به عهده گرفته و ما هم از مجریان سرشناس این پروژه
    شاد و نوروزی خواسته ایم در روند تبلیغ این شرکت معتبر در بین ضبط اسم برده و مشتریان جدیدی و پایداری به این مجموعه خوب معرفی کنند و در ادامه تیتراژ تشکر و تبلیغ و تقدیر به عمل بیاوریم.
    (من الله توفیق)
    اینجانب بهمن ملکی عضو انجمن خانه سینما

    • mohammadian میگوید:

      با شرکت های بزرگ داریم قرار داد همکاری میبندیم! اگر خودتون محصول دارید برای خرید میتونید ثبت نام کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *