برای بازگشت زدن برنج خواهشا موارد زیر را رعایت فرمایید در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید.

  • در صورت برگشت زدن برنج در چه زمانی مبلغ پرداخت شده برگشت زده خواهد شد ؟

شما به مدت یک هفته میتوانید برنج را برگشت بزنید، به محض دریافت در مجم.عه مرکز برنج ایران، مبلغ پرداخت شده در همان روز برگشت داده میشود

  • اگر برنجی که خرید کردم با آن چیزی که در سایت دیدم و سفارش دادم فرق داشته باشد باید چه اقدامی کنم ؟

احیانا برنجی اشتباه به دست شما رسید و مشکلی در آن بود، مرکز برنج ایران این وظیفه را دارد در ۲۴ ساعت از شبانه روز مشکل شما را رفع کند

  • آیا میتوان مقداری از برنج را جهت تست امتحان کرد اگر راضی نبودیم برگشت بزنیم ؟

مجموعه مرکز برنج ایران برای راحتی و اطمینان مشتریان عزیزان بسته های پنج کیلویی ارائه میکند، مشتریانی که اولویت آنان اول تست میباشد لطفا بسته های پنج کیلویی سفارش بدهند تا در صورت تایید مابقی برنج را سفارش دهند،در غیر اینصورت با انتخاب بسته های بیشتر از ده کیلو شما میتوانید به مقدار (نیم کیلو) جهت تست استفاده کنید و مابقی را برگشت بزنید
مثال : اگر کیسه ده کیلویی به دست شما رسید ۵۰۰ گرم یه عبارتی نیم کیلو از برنج را میتوانید جهت تست استفاده کنید و ۹،۵ کیلو دیگر را برگشت بزنید

  • آیا هزینه ارسال برگشت با مشتری میباشد ؟

بله، هزینه ارسال از هر طریقی مانند ( اداره پست، باربری، ترمینال و…) باید توسط مشتری پرداخت شود، پیشنهاد میشود از طریق اداره پست ارسال شود زیرا هزینه ارسال نسبت به سایر شرکت ها کمتر میباشد

  • در چه ساعت از شبانه روز میتوانم سفارش خودم را ثبت و تکمیل کنم ؟

شما در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید، در صورت وجود مشکل میتونید به صورت تلفنی و یا پیام رسان های تلگرام و واتساپ با شماره ۰۹۱۱۹۳۴۳۰۳۳ ارتباط بگیرید

  • چگونه از مرغوبیت برنج مطمئن شوم ؟

مجموعه مرکز برنج ایران با قرار داشتن در معدن برنج ( استان گلستان) و بهره مندی از کارشناسان با تجربه برنج که اکثریت از سرشناس های بازار برنج این شهرستان هستند، میتواند به راحتی بهترین محصول را به صورت مستقیم به تمام هموطنان ارائه دهد، لازم به ذکر است تمامی محصولات مرکز برنج ایران دارای ضمانت بازگشت بوده و مشتری میتواند طبق قوانین موجود اقدام به بازگشت محصول کند

شیوه های پرداخت

  • پرداخت درب منزل

برای پرداخت درب منزل فقط از طریق ارسال های اداره پست میتوانید انجام دهید
برنج های بسته بندی شده به درب منزل یا محل کار شما در سراسر کشور فرستاده میشود و این امکان برای شما وجود دارد که از دستگاه پوز همراه مامور اداره پست استفاده کرده یا به صورت نقدی پرداخت خود را انجام دهید

  • پرداخت آنلاین

شما می توانید با استفاده از تمام کارت های بانکی عضو شتاب و با داشتن رمز دوم (پویا) از طریق درگاه امن مرکز برنج ایران اقدام نمایید.

  • پرداخت درب منزل

برای پرداخت درب منزل فقط از طریق ارسال های اداره پست میتوانید انجام دهید
برنج های بسته بندی شده به درب منزل یا محل کار شما در سراسر کشور فرستاده میشود و این امکان برای شما وجود دارد که از دستگاه پوز همراه مامور اداره پست استفاده کرده یا به صورت نقدی پرداخت خود را انجام دهید

  • پرداخت کارت به کارت

میتوانید به صورت مستقیم از روش کارت به کارت به شماره :۶۱۰۴۳۳۷۸۳۹۳۴۳۵۹۵ به حساب محمدرسول جهان تیغ (بانک ملی)
مبلغ را پرداخت کنید و شماره پیگیری مبلغ واریز شده را به شماره موبایل۰۹۱۱۹۳۴۳۰۳۳ پیامک و یا به صورت تلفنی پرداخت خود را نهایی کنید

از ثبت سفارش تا تحویل برنج

  • آیا برنج به تمامی استان و شهرستان ها ارسال میشود ؟

تمامی برنج ها به صورت کلی و جزیی به سراسر کشور و در محل ارسال میشود

  • نحوه ارسال برنج چگونه است ؟

ارسال محصولات مجموعه مرکز برنج ایران از طریق اداره پست، باربری، ترمینال انجام میشود لازم به ذکر است تمامی محصولات برای ارسال بیمه میشوند.

از طریق اداره پست، باربری، ترمینال انجام میشود لازم به ذکر است تمامی محصولات برای ارسال بیمه میشوند.